2010-10-04 | 20:44:40

MAT

Nu ska jag äta :)
Är jätte hungrig nu :)
Sen blir det nog sängen . jag e så trött . har
suttit mycket vid datan o Arbetat med  datakundskap:P
Så nu e jag trött . får sovmorgon imorgon:) Skönt:)

Sen direkt iväg till skolan . och har några lektioner:P
på eftermiddagen . Har arbetat lite klart med saker här hemma .
men sitter mest på min bak och nördar .

Det blir nog några smörgåsar nu :)
gött gött :)

JAG VILL TACKA MIN FARMOR OCH ÄVEN FARFAR
FÖR ATT NI FINNS FÖR MIG :) ni betyder mycket:)
vad skulle jag gjort utan er .

har typ alltid funnit i mitt liv.:)
LÄMNA ALDRIG MIG :) Jag hoppas vi kan
träffas snart igen:)
Jag saknar er lite:P
:) kraaaaaamizzzz



Muuums med mat .
när jag blir bättre i foten , ska jag lägga in mer bilder :) orkar inte ta foto just nu :/
men har lite på kameran som jag ska lägga in:P

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.