2010-10-17 | 12:51:13

Min helg

Hej hej
Dålig uppdatering i helgen men nu kommer en uppdatering

Fredag. Mådde skit och var så ledsen

Lördag: Jag och farmor var i Stan tills affärena stängde
hade himla trevligt .
gott god mat och skrattade typ igäl mig för Farmor är så gullig
farfar är på tjörn i helgen , och fixar och kommer till Ytterby idag .

Söndag. idag ska jag fota lite ute här i Ytterby
Och kankse gå till City gross
och handla lite .
får se .
har varit så himla trött i helgen . sovit länge på morgonen o så vidare .

Imorgon är de skolvecka igen .
Men ska bli kul och träffa vänner o sånt

Håller på att lära mig Photoshop nu, så de lär komma lite konstiga bilder framöver .

Ho
ppas ni haft en skön och lugn helg , hade med tänkt börja med Videoblogga lite .
Och ni får gärna säga vad ni tycker om de .
måste bara fundera vad jag ska videoblogga . Kankse ute i naturen . :P

HA EN RIKTIGT BRA DAG SÅ HÖRS VI SNART IGEN:)
1 Kommentarer
Sara - Ensamstående mamma:

Ja, inte har jag tänkt att pynta nu.. det är på tok för tidigt :P



Du kan läsa här om hur du ändrar din bakgrund: http://www.designadinblogg.se/bakgrundsbild-pa-bloggen/

2010-10-17 | 21:01:40
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.