2010-10-06 | 09:43:53

PLUGGA OCH LETA PRAKTIKPLATS

Hej hej
idag ska jag plugga riktigt mycket och leta praoplats .
det är ju snart jag ska ha prao . det är ju i November
Känner mig lite stressad o så:/
Och den är här foten jag har ont i hatar jag just nu .
jag vill gå i skolan . jag vill lära mig o så . men nu måste
jag gå hemma för att dem inte kan fixa en taxi till mig
Jäkla skola:(
men vi har iallafall skickat in sånt papper . TACK FARMOR OCH FARFAR
för ni hjälpte mig igår:)
Det var en STOR  hjälp . nu får man ju bara vänta på svaren på röngten .

Jag känner mig helt tom vart jag ska försöka få tag i Prao plats  .
ni i Göteborg kan inte ni ge mig tips?
Jag har tänkt på Frölunda torg . men jag vet inte .
dem har säkert fullt med praoelever .
jag får gå på kryckor inne idag . jag kan knappt gå . det gör så ont:/

nää nu måste jag börja plugga o äta frukost o sånt . 

Ha en underbar dag:) vi hörs snart igen:)

1 Kommentarer
filip:

sv: naw, tack hehe.

2010-10-06 | 11:09:48
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.