2010-10-14 | 21:26:36

trött

Hej hej

Idag har jag varit i skolan . och arbetat riktigt bra:)
Orkade inte va med på IV valet .
så jag åkte hem .
och tog de lugnt.
mitt huvud snurrar hela tiden

Imorgon är det äntligen Fredag och helg
Går till 14
Sen ska jag åka hem till Ytterby :P
Åkte till Askim idag och fixade lite saker .

Nu har farmor sina tjejer här och dem håller på att
prata massor .
Faster Mona är här med . :) kul och träffa henne

Nääh nu måste jag gå och vara social igen .
Ska äta lite och sedan kankse sova:)
ska åka till skolan vid 7 imorgon :/
börjar ju 08:15
Ha en bra dag imorgon:D
1 Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja Lee <3:

Vad roligt att du gillar den! :)

2010-10-14 | 21:54:24
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.