2010-09-26 | 14:42:51

Hello:)

Hej hej
Jag vet att min uppdatering är dålig just nu .
men jag har kommit på en sak .
det är att jag ska satsa på Matte. imorgon ska jag ta hem matteboken och arbeta:)
Vi har typ bara Handel ämnen jämt . och kärnämnen går åt sidan . så nu måste jag sätta fart:D
Jag ska arbeta i skolan :D
försöka komma i kapp:)
Foto kommer nog komma åt sidan med:( tyvärr .
men ska försöka fota så mycket som jag kan på helgen:)
Jag ska försöka bli bra i matte igen:)
Svenskan går alldels utmärkt :)
Och Det andra ämnen går med bra:)
Jag älskar verkligen datakundskap:)

////Louise
1 Kommentarer
Emelie Kindström:

Går du på handel ? :)

2010-09-26 | 16:26:34
URL: http://emeliekindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.