2010-09-30 | 08:54:31

Livet...

Hej hej
Livet är svårt nu:/
Men jag kämpar vidare .
Jag e ganska ledsen idag + att jag har huvudvärk som bara den .
och jag har ett sår på foten .
Och det gör det inte bättre .
får se vad jag ska göra idag . ska nog sova vidare snart .
Känner mig så yr och konstig :/
Idag ska ni få se fotorummet hur jag har ändrat om . det blev riktigt najs .
har provat ta kort i fotorummet nu och det blev så najs . jag ska visa er idag . + att jag tänker visa kort på mig såklart
men först måste jag regigera dem:p
men det blir senare idag:)
Ska ta kort på fotorummet från olika vinklar , men det är inte klart än men
jag har iallafall börjat .
:)
Kram på er:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.