2010-09-23 | 18:04:28

Tråkig blogg?

Hej hej
Jag vet att min blogg är tråkig just nu :(
förlåt för de . men jag har annat och tänka på , bloggen kommer åt sidan då:P
Hoppas ni mår bra:)
idag har jag tagit lite kort med farmor och tänkte visa er dem snart:)
har rensat på datan med . hade för mycket foton i datan. så jag la in några på skiva:)
såg att jag hade bloggat imorse och sedan inget mer . VÄLDIGT DÅLIGT AV MIG tycker jag själv:/
Jag håller på att gå en kurs på nätet hos Michaela D .
och har fått väldigt fina ord om min fotografering :)
och även negativa ord med . men det e ju bra för då lär mig sig mer :)
jag ska fortsätta med kursen ikväll:) den är så bra tycker jag:)


http://michaelaa.webblogg.se/

gå in och kolla på hennes blogg . Jag verkligen älskar hennes blogg:)
jag har typ nyss börjat läsa hennes blogg . började läsa Linafoto.blogg.se
och sedan hittade jag hennes blogg:)
läser andra fotobloggar med:)
en i finland med:)
tror jag det var:)
Jag tycker jag går framåt i min fotografering :)
Michaelas blogg är ju så bra och hon ger så bra tips:)
asså fototips menar jag .
är så imponerad att hon klarar av att ha ett företag när hon är så ung .
det är helt otroligt :)
Jag tycker det är dåligt med kommentrarer :(
Kommentra så blir jag gladast:)


HA EN UNDERBAR KVÄLL SÅ HÖRS VI SNART IGEN:)
1 Kommentarer
MICHAELA D:

Detta har jag ju missat! Tack såå mycket :D



Psst... Inte negativa kommentarer, utan konstruktiv kritik;)



KRAM

2010-09-30 | 09:20:25
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.
Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.